متن آزاد

در مورد همچی

متن آزاد

در مورد همچی

جوک های فیسبوکی

نمیدونم جریان چیه هر وقت تنهایی قلییون میکشم بهم حال نمیده . . .
دوست دارم یکی باشه با هم بکشیم!
بعد وقتی یکی هست با هم میکشیم دوست ندارم بهش بدم بکشه!!!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ استاتوس خنده دار فیسبوکی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

رفته بودم واسه مامانم قابلمه بخرم به فروشنده گفتم آقا این قابلمه های پلی تترا فلوئورو اتیلن چنده؟
گفت منظورت تفلونه؟
گفتم آره آفرین هی اسمش یادم میره!!
.
.
.
الان فهمیدین خیلی خفنم یا بیشتر توضیح بدم؟

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ استاتوس خنده دار فیسبوکی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

الان دقیقا 20 دقیقه س دارم گریه میکنم...
.
.
.
.
اشک شوق...!تو جیب لباس زمستونیم ده تومن پول پیدا کردم
این لحظات قابل وصف نیست...!!!!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ استاتوس خنده دار فیسبوکی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

اینایی که رنگ پوستشون تیره ست
اینایی که هیچکس دوسشون نداره
اینایی که معمولا شبا از خلوتشون بیرون میزنن
همینایی که جثه کوچیکی دارن اما خیلیا ازشون میترسن
اینایی که خدا دوتا بال بهشون داده
اینا سوسکن ، سریع با یه دمپایی بزنین روشون

  

 بابای من هر وقت پول برق زیاد میاد میندازه گردن لامپ مودم من!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦ استاتوس خنده دار فیسبوکی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یکی از فامیلا همین امروز زنگ زده مبارکه داماد عزیزم!
ایشالله خوشبخت بشی!
به پای هم پیر شی ! میگم موضوع چیه؟
میگه....
(دخترم) گفت توی فیس بوک ادش کردی از اول میدونستم .
نصیب هم میشید!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.